20 Mayıs 2009 Çarşamba

Sıra denetim şirketlerine gelir mi?

Son 6 aydır çalışanların gündemindeki tek soru “İşten çıkarılır mıyım?”
Durum böyle olunca da sektörler ve şirketler hakkında bin bir spekülasyon dolaşıyor. Denetim şirketlerinde neler olacağını merak ediyorsanız en yetkili ağızlardan gelen açıklamalar yüreğinize su serpecek… Bağımsız Denetim Derneği Başkanı ve Değer Yeminli Mali Müşavirlik Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Dural, “Kriz dönemlerinde denetim şirketlerinin tahsilatları gecikir ama işlerinde azalma yaşanmaz. Sektörde özellikle de KPMG, E&Y, PWC ve Deloitte’ta küçülme amaçlı işten çıkarmalar beklemiyoruz” diyor. 750 kişiye istihdam sağlayan Ernst&Young İnsan Kaynakları Direktörü Ebru Deliktaş, krizden etkilenmemenin kaçınılmaz bir durum olduğunu ama organizasyonel parçası oldukları Avrupa (EMEIA) bölgesinin ekonomik krizle ilgili olarak uygulamaya koyduğu politikaların, mevcut çalışanlarla yola devam etmeye yönelik olduğunu söylüyor. 500 kişiyle çalışan KPMG Türkiye'de şu ana kadar kriz nedeniyle herhangi bir küçülme olmadı. KPMG İnsan Kaynakları Direktörü Ayşe Yolageldili, “Bu sene de büyümeye kararlıyız… Üniversitelerin kariyer günlerine" katılmaya başladık bile. Bu sene de, her yıl olduğu gibi, üniversitelerden yeni mezun olacakları asistan kadrosundan işe alacağız. Çalışan arkadaşlarımıza, her kademede, yurt içi ve yurt dışında olmak üzere çok geniş kariyer fırsatları sağlıyoruz. KPMG'nin kariyer gelişimi için tercih edilen bir işyeri olması için sürekli çalışmalar yapıyoruz” diyor.
PLATİN DERGİSİ-MART 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder