20 Mayıs 2009 Çarşamba

Bruno Meier, Numarine Dubai’de

Gerçek bir Bodrum aşığı olan Bruno Meier ile 2003 yılının yaz aylarında Port Bodrum Yalıkavak’ta tanışmıştık. O yıllarda Port Bodrum’un genel müdürü olan ve ömrünü Bodrum’da geçirmek isteyen Meier’in son üç yıldır Dubai’de yaşadığını ve geçtiğimiz ay Numarine’nin Dubai ofisine transfer olduğunu öğrendim. İstanbul’da buluştuğumuz Meier, Dubai’deki hayatı ve kariyer hedefleri hakkında şunları söyledi:
“Türkiye’de yaşamayı o kadar çok seviyordum ki 20 yıldan sonra ayrılmak benim için çok zor oldu. 2006’da Dubai’de çok güzel bir iş teklifi aldım ve Yalıkavak marinadaki görevimi bıraktım. Port Bodrum Yalıkavak projesini erken ayrıldığım için tam olarak istediğim noktaya getirme fırsatım olmadı ne yazık ki... Dubai’ye gitmek dünyaya açılmama sebep olduğu için profesyonellik adına aldığım en doğru karar oldu. Geçtiğimiz aylarda bir davette Numarine CEO’su Ömer Malaz’la tanıştık ve Dubai’deki Abraaj Capital ile yaptıkları ortaklıkları hakkında konuştuk. Aynı gün Ömer Bey benim Numarine’e faydalı olabileceğimi düşünerek teklif getirdi ve ben de kabul ettim. Bu ortaklığın sonucunda çok güzel şeyler olacağına inanıyorum. Ortadoğu’da çok yüksek bir potansiyel var. Ortadoğu ikliminin marine sektörüne uygun olması ve denizin mükemmelliği tekne sahibi olma potansiyelini arttırıyor.”
Önümüzdeki yıllarda tekrar Türkiye’ye dönmek istediğini söyleyen Meier, şimdilik Dubai’deki hayatından ve işinden memnun görünüyor. Meier’in yat sektöründeki kariyerine gelince… 1986 yılında Türkiye’de Alkor Yatçılık’ta başladı. 1992 yılında SunSail Genel Müdürü olan ve 2001 yılında Camper Nicholsons’a katılan Meier, bir süre Port Göcek Marina’nın genel müdürlüğünü yaptıktan sonra 2003-2006 yılları arasında Port Bodrum Yalıkavak’ta görev aldı. 2006 yılından Dubai’ye taşınan Meier, yat kaptanlığı ve dalış sertifikalarına sahip. Marmaris Uluslararası Yat Kulübü ’nin kurucularından olan Meier’ın Türkiye’de birçok yat organizasyonunda imzası bulunuyor. Cenevre Üniversitesi Bioloji mezunu Bruno Meier aynı üniversiteden Coğrafya konusunda yüksek lisans derecesine sahip. Meier Fransızca, İngilizce, Almanca ve Türkçe biliyor. PLATİN DERGİSİ-NİSAN 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder