22 Mayıs 2009 Cuma

“ASLINDA SES MÜHENDİSİ OLMAK İSTİYORDUM”

Ömer DORMEN /Castrol Ortadoğu ve İran Satış Müdürü
İlk iş mülakatım çok kısa ve öz oldu. Aslında mülakat bile demek pek doğru olmaz.... Henüz üniversiteye girmeden ve tam olarak ne yapacağıma karar vermeden önce, yaz tatili için Türkiye'de olduğum bir gün, ailemizin de ortak olduğu Türkpetrol şirketinden Varol Dereli beni yemeğe davet etti. Bu yemek sırasında bana planlarımı sordu...Ben de ona aslında ses mühendisliği gibi bir konuyu düşündüğümü ve halen okumakta olduğum Ingiltere'den Amerika'ya transfer olmak istediğimi anlattım. Türkpetrol'un ailenin genç nesillerine ihtiyacı olduğunu ve beni bir an önce İstanbul'da görmek istediğini söyledi. Bana Turkpetrol'u, firmanın büyüme hedeflerini ve 1980'li yılların Türkiye'sini detaylı olarak anlattı. O günden tam dört sene sonra Turkpetrol'de işe başladım ve 12 sene o bünyede çeşitli görevlerde büyük bir zevkle çalıştım.
Platin Dergisi 2004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder