20 Mayıs 2009 Çarşamba

Hazım Ellialtı karar aşamasında


Bu aralar hangi şirket CEO arayışına girse, Eti’den istifa eden Hazım Ellialtı’nın adı geçiyor. Son olarak Ellialtı’nın, Serpil Timuray’dan boşalan Danone’nin CEO’luk koltuğuna geçeceği konuşuluyor. İşin aslını Hazım Bey’den dinlemek ister misiniz?
“Eti’den ayrıldığım Temmuz ayından bu yana pek çok sektörden pek çok iş teklifi geldi ama hiç biri beklentilerimi tam anlamıyla karşılamadı. Aslına bakarsanız petro- kimya, telekomünikasyon gibi daha önce adım atmadığım sektörlere girmeye cesaret edemedim. Yeterli enerjiyi kendimde bulamadım da diyebilirim… Bu aralar unlu mamüller pazarına adım atmaya hazırlanan Şölen Çikolata’ya genel yönetim danışmanlığı yapıyorum. Ama şirketle uzun süreli bir anlaşmam yok. Kafamda profesyonelliği temelli bırakma fikri var; kendi işimi kurabilirim. Bu iş de büyük ihtimalle yönetim danışmanlığı şirketi olur. İş hayatımla ilgili kesin kararımı 4-5 aya kadar vermeyi planlıyorum.”
PLATİN DERGİSİ-ŞUBAT 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder