22 Mayıs 2009 Cuma

“40 YAŞIMDA GENEL MÜDÜR OLMAYI PLANLAMIŞTIM, BAŞARDIM”

Diana MİSİM FINDIKOĞLU/Koç Bryce Genel Müdürü
IBM Türk’te Satış Temsilcisi pozisyonuna ilişkin geçirdiğimiz sınav ve sözel görüşmeler sonrasında dönemin Genel Müdürü Miray Tekelioğlu ile yaptığımız görüşmeyi unutamam. Kişisel gelişimimde önem verdiğim çalışmaları ve kişisel değerlerimi, iş hayatı, özel hayat ve sosyal sorumluluk anlamında misyonlarımı ortaya koyduğum pozitif geçen bir görüşmenin sonunda; Tekelioğlu: “Neden sizinle çalışalım, bizi ikna edin” dediğinde: “Teknoloji sektöründe dinamizm, rekabet, yenilik ve gelişmelere açık olmanın beni çok heyecanlandırdığını ve buna çok uygun olduğumu; Çalıştığım kurum için değer bilmek ve değer yaratmak’’ yönünde hareket etmenin benim için çok önemli olduğunu, hedefi belirleyip, başarmaya odaklandığımı ve hiçbir şart altında pes etmediğimi” söylemiştim. “Peki geleceğe ilişkin kariyer hedefiniz nedir?’’ dediğinde “Karşımdaki koltuğun görev ve sorumluluklarını üstlenmek istiyorum” demiştim. ‘O koltukta oturan Miray beyin kendisi idi’. Ben, 25 yaşımda hayatımda yapmak istediğim işi yapıyor olmayı hedeflemiştim. 30’umda müdür, 35’imde genel müdür yardımcısı, 40’ımda genel müdür olmayı ve asıl önemlisi taşıdığım sıfattan ziyade bu sorumlulukları üstlenmeyi planlamıştım. Ekibime liderlik etmeyi, stratejik planlar yapmayı, başarmak için savaşmayı, zorluklarda karamsar olmamayı, pes etmemeyi, şirketime değer katarak, sektörde başarılı çalışmalar gerçekleştirmeyi hedeflemiştim ve başarıyorum. Koyduğunuz hedefi nasıl oldurabileceğimize odaklanmak en önemli başlangıç noktası diye düşünüyorum.”
Platin Dergisi 2004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder