29 Ocak 2010 Cuma

Ünal Kabaca istifa etti

Bank Asya Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ünal Kabaca, 28 Ocak 2010 Perşembe akşamı itibarıyla, Bank Asya bünyesinde on yıldan beri sürdürdüğü Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinden kendi isteğiyle ayrıldı. Kabaca, Bank Asya’nın 2009 yılında yaptığı Afrika açılımı kapsamında İslam Kalkınma Bankası (IDB) ve Bank Asya ortaklığıyla kurulan Tamweel Holding’deki başkan yardımcılığı görevine devam edecek. Ünal Kabaca’nın, görevlerinden istifasıyla boşalan Yönetim Kurulu Üyeliğine Behçet Akyar’ın; genel müdürlük görevine ise Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cemil Özdemir’in atanmasına ilişkin, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’na başvuruda bulunulmasına bankanın yönetim kurulunca karar verildi.
1962 yılında Gebze'de doğan Ünal Kabaca, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat Bölümü'nden mezun oldu. Virginia Radford Üniversitesi'nde Uluslararası Ekonomi üzerine yüksek lisansını tamamladı. 1985-1997 yılları arasında Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı'nda 12 yıl süreyle Bankalar Yeminli Murakıplığı görevinde bulunan Kabaca. Mayıs 1997 tarihinde Murahhas Aza olarak Bank Asya bünyesine katıldı. 2000 yılında Bank Asya’nın Genel Müdürlüğü ve Yönetim Kurulu Üyeliğine getirilen Ünal Kabaca, bu görevlerinden 28.01.2010 tarihinde kendi isteğiyle ayrıldı.
Ocak 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder