23 Ocak 2010 Cumartesi

Ümit Boyner TÜSİAD başkanı

TÜSİAD’ın yeni seçilen Yönetim Kurulu üyeleri, 21 Ocak 2010 tarihinde gerçekleşen 40. Genel Kurul sonrasında bir toplantı düzenlediler. Toplantıda, 2007-2009 yılları arasında TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini sürdüren Arzuhan Doğan Yalçındağ’a derneğe sunduğu katkılar ve özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür edildi. Genel Kurul’da seçilen yeni Yönetim Kurulu kendi arasında yapmış olduğu ilk Yönetim Kurulu Toplantısı’nda, Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Ümit Boyner’i, Başkan Yardımcılıkları görevine ise Haluk Dinçer ve Tayfun Bayazıt’ı getirdi. Ümit Boyner’i yakından tanımak isteyenleri hemen bilgilendirelim.
1963’te İstanbul’da doğan Nazlı Ümit Boyner,University of Rochester’da ekonomi eğitimini tamamladı. 1985 yılında Chemical Mitsui Bank’ta iş hayatına başlayan Boyner, iki yıl süren bankacılığın ardından altı yıl çeşitli şirketlerde finansman yöneticisi olarak çalıştı. 1996’da Boyner Grubu’nun holdingleşme stratejisi ile birlikte Finansmandan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. 2002 yılında ağırlıklı olarak Finansman ve Yatırım Konularından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyeliği’ne atandı. TÜSİAD’da 2005 yılında Dış Tanıtım Komisyonu’ndan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi, 2007 yılında Başkan Yardımcısı oldu. Ayrıca KAGİDER’de Kurucu Üye ve dört yıl Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi. Özel Sektör Gönüllüleri Derneği’nde iki yıl başkanlık yaptı. Ümit Boyner aynı zamanda TINA ( Sualtı Arkeoloji Vakfı), TEGV ve Tohum Otizm Vakfı’nda Mütevelli Heyeti Üyesi olup, 2008’den bu yana Carnegie Endowment for International Peace, Ortadoğu Bölümü - Danışma Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır. Cem Boyner ile evli olan Ümit Boyner iki çocuk annesidir...
Ocak 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder