5 Mart 2010 Cuma

Nil Keskin Keleş'e yeni görev

DHL Express Türkiye’de müşteri ilişkileri direktörü olarak görev yapan Nil Keskin Keleş, Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENAT) ülkelerinden olan Fas, Ürdün, Cezayir, Moritanya, Suriye, Libya ve Tunus'ta 'Müşteri Memnuniyeti' standartlarının artırılmasına yönelik uygulamaların hayata geçirilmesi konusunda liderlik edecek ve bu ülkelerin performans takibinden de sorumlu olacak.
DHL Express‘te Müşteri İlişkileri Direktörlüğünün yanı sıra Fas, Tunus, Cezayir, Libya, Ürdün, Moritanya ve Suriye gibi Ortadoğu ülkelerinin Müşteri Hizmetleri birimlerinin bölge yöneticiliğini de yürüten Nil Keskin Keleş, Mart ayı itibariyle yeni görevine başladı.
Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler ve Tarih eğitimlerinin ardından University of California Berkeley’de pazarlama eğitimini tamamlayan Keleş, ardından Amerika’da ve Türkiye’de otomotiv ve fuarcılık alanlarında çalıştı. Keleş, DHL Express Türkiye’de sırasıyla, Saha Satış Müdürlüğü, Özel Müşteriler Müdürlüğü, Türkiye Satış Geliştirme Müdürlüğü ve MENAT Bölgesi Ticari Müdürlüğü yaptı. Evli ve iki çocuk annesi olan Keleş, yönetici kimliğinin yanı sıra, eğitmen kimliği ve kariyer koçluğu donanımlarını da edinen Nil Keskin Keleş, çalışan anne - baba koçluğu da yapıyor.
Mart 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder