1 Mart 2010 Pazartesi

Kanyon'a Stevie Awards


Kanyon, dünyanın en prestijli iş dünyası ödüllerinden International Stevie Awards’da ‘‘Yılın Müşteri Hizmetleri Şikâyetleri Çözüm Birimi’’ kategorisi birincisi olurken; ‘‘Yılın Müşteri Hizmetleri’’ kategorisinin finalistleri arasında yerini aldı. İş dünyasından kişi ve kuruluşların topluma katkı ve başarılarını kamuoyuna tanıtılması amaçlanarak, Amerikan İş Dünyası ödülleri olarak 2002 yılında verilmeye başlanan ödüller, 2003 yılında uluslararası platforma taşındı. İletişim ve pazarlama alanlarında dünyanın en prestijli ödülleri arasında kabul edilen ödül adını Yunanca ‘taçlandırma’ anlamına gelen “Stevie” kelimesinden alıyor.
Şubat 2010








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder