29 Haziran 2009 Pazartesi

Ericsson'un yeni başkanı Hans Vestberg oluyor

Ericsson Yönetim Kurulu, 1 Ocak 2010’dan itibaren geçerli olmak üzere, Hans Vestberg’i Başkan ve CEO olarak atadı. Hans Vestberg şu anda Ericsson’un CFO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili olarak görev yapıyor. Vestberg, dünyanın en büyük dördüncü şirketi olan BP’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini kabul eden Carl-Henric Svanberg’in yerini alacak. 44 yaşındaki profesyonel Hans Vestberg, 1991 yılında İsveç Uppsala Üniversitesi İş İdaresi Bölümü’nden mezun oldu. Aynı yıl Ericsson’a katılan Vestberg, Çin, İsveç, Şili, Brezilya ve ABD’de çeşitli uluslararası yönetim kademelerinde görev aldı. 2003’te Kıdemli Başkan Yardımcısı olan Vestberg, 2005’te Yönetim Kurulu Başkan Vekili, 2007’de ise CFO olarak atandı.
Haziran 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder