30 Eylül 2009 Çarşamba

ABDULLAH KELEŞ ICF AIRPORTS YÖNETİM KURULUNDA


Uluslararası yolcu trafiğinde Türkiye’nin en büyük havalimanı olan Antalya Havalimanı’nın işletmeciliğini yürüten ICF Airports Yönetim Kurulu Üyeliği’ne IC Holding Turizm Grubu Genel Koordinatörü Abdullah Keleş getirildi. 1970 yılında Ağrı’da doğan Abdullah Keleş, lisans eğitimini Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nde, yüksek lisans eğitimini ise Bilgi Üniversitesi İşletme Programı’nda tamamladı. Lisansını tamamlamasının ardından 1995 yılında IC Holding A.Ş. bünyesinde çalışmaya başlayan Keleş, firmada mali işler, finansman, idari işler, insan kaynakları ve ticaret birimlerinde görev aldı. 2006 yılından itibaren Yönetim Kurulu Murahhas Azası görevi ile birlikte Turizm Grubu Genel Koordinatörlüğü, IC Tahal Tarım İşletmeleri ve IC Uluslararası Konfor A.Ş. şirketlerinin Yönetim Kurulu Üyeliği’ni yürüten Keleş, 2009 yılı Ekim ayından itibaren ICF Airports Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev alacak.

Eylül-2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder