Platin Dergisi -Haziran 2009
9 Haziran 2009 Salı
Markom Leo Burnett’in Yeni CEO’su Ahmet Akın
Markom Leo Burnett’in CEO’luk koltuğundaki yeni isim Ahmet Akın… Emekliye ayrılan CEO Meral Akyel’in yerine geçen Akın, son olarak TBWA\Istanbul Başkan Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevini yürütüyordu. Perakende sektöründe tecrübeli bir isim olan Akın, önce Beymen’de, sonra yerli ve uluslararası perakende projelerinden sorumlu olduğu AK’S Perakende Danışmanlık’ta çalıştığı dönemlerde perakende yönetimi ve tüketici davranışı konusunda uzmanlaştı. Akın’ın kariyerinin reklam sektöründe devam eden bölümü ise Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi’de başladı. Akın, TBWA’de geçirdiği 9 yıl boyunca bankacılık, telekomünikasyon, otomotiv, medya, dayanıklı tüketim, hızlı tüketim, sigortacılık ve internetin yer aldığı çok sayıda sektörde deneyim kazandı. Ahmet Akın, yeni göreviyle ilgili olarak: “Leo Burnett’in CEO’su olarak görev almak benim için onur verici olduğu kadar heyecan verici. Leo Burnett’in tüm dünyada reklam verenlere sunduğu önemli bir değer olan HumanKind modeliyle ve dijital alanda atacağımız adımlarla, Leo Burnett Türkiye’de yeni bir dönemi başlatmak üzere görev alıyorum. Bireysel denemelerle değil, takımlarla başarıya ulaşılan bu sektörde; yetenekli olduğu kadar, sürekli gelişime inanan, ve enerjisi yüksek bir ekiple çalışacak olduğum için de kendimi çok şanslı görüyorum.” diyor. Alman Lisesi mezunu olan Akın, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdikten sonra ABD’de University of Rochester, Simon Business School’da MBA yaptı.
Etiketler:
Ahmet Akın,
Alman Lisesi,
Humankind,
Markom Leo Burnett,
Meral Akyel,
TBWA
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder